Wednesday, April 14, 2010

antara dua!

seriously,aku dalam dilemma.aku tak tahu nak balik jb ke tak sabtu ni.dalam niat di hati,memang nak balik.saja nak melepaskan rindu kat bantal peluk aku.tapi bila di pikirkan dalam otak,malas pulak nak balik.malas nak duduk atas kerusi bas selama 8JAM!lama tu!!kalau malam,takpe lagi.syok sikit..ni kena bas pagi,adoh..lemah lagi.lagi satu,aku malas nak balik sebab nanti orang cakap aku anak manja.huh!apa dia orang ingat aku nak sangat balik tu?aku kalau tak beriya,tak balik tak aku.tak nak susahkan parent untuk keluar duit.maklumlah,aku ni di taja oleh FAMA (father and mama)..ohoho..
balik ke tak?
buntu!
kalau tak balik,ada orang ajak keluar.dah lama tak merayap!hehe..kena plak member cakap ada autoshow,memang ar aku pergi.(kalau tak balik la)..pape pun,aku kena pikir dulu..huhu..
..........
esuk final projek untuk studio..hati dah mula rasa tenang..huhu

1 comments:

Unknown said...

balik pun.

Post a Comment