Wednesday, July 7, 2010

rumah sewa

hari ni merupakan hari ke3 aku berada di rumah sewa..aku kena tinggal kat sini selama 10 minggu sebelum cuti raya..pehpehpeh..lama tu!argh!

sangat penat!sangat tension!sangat sedih!

semalam,aku terpaksa menapak sejauh 4km++..dari rumah nak pergi ke UiTM PERAK s**K!lebih kurang sejam gak ar masa perjalanan tu..pergi dan balik aku menapak..yes,memang lah ada bas..tapi nak tunggu bas serupa aku jalan kaki..bas kalau waktu pagi dan petang sangat ramai orang..member aku pernah tunggu bas sampai 2jam..tu baru TUNGGU!

aku harus tabah!aku harus tabah!aku harus tabah!

masa perjalanan bas is
pkl 7am,8am,9am,11am,12pm,2pm,3pm,4pm,5pm,6pm,7pm,8pm,9pm,10pm,11pm..

bayangkan la kalau ada kelas pukul 11am,apa yang perlu aku buat??
ha,menapak ar jawapannya!!
adoyai..tabahkan hati!!

1 comments:

akak iman said...

wahh! anas menapak??? rasanye ku hampir tidak percaya~ hahahaha... bagus2. exercise2! kalo mkn pun byk, exercise kene laa lgi banyak!!! hahaha....

Post a Comment