Monday, August 2, 2010

aku tetap bertahan!

dalam diam,rasanya dah sebulan aku kat perak ni di semester yang kedua..macam-macam rintangan,cabaran dan permasalahan yang melanda kepada aku..satu-persatu aku laluinya dengan pahit,perit dan derita..di saat ini,aku masih tetap bertahan di UiTM Perak..

kerja/assignment studio aku.
yeah!aku repeat subjek studio.memang tuut la!sampai sekarang aku masih berdendam dengan lecterur yang ajar aku sem lepas.andai dia benar,aku tak kisah.tapi jika dia memang salah,semoga di berikan yang terbaik untuk dirinya.

di awal semester ini,alhamdulillah.projek aku yang pertama is the best!tak pernah rasa macam ni.haha.tapi projek pertama ni kena re-do sebab aku terlupa buat sesuatu.tapi still yang projek tu lecterur simpan.tak tahu ar dia letak mana.lalala.

masuk projek kedua,lect cakap ok dah.cuma terlalu kosong lukisan tu.aku pun terima la nasihat tu.aku pun tahu aku mana pandai melukis sangat.lalala..

masuk projek ketiga,baru tadi tarikh hantar..tak sempat nak hantar,lect cakap,
"siapa yang tak siap lagi dan rasa dia kena re-do,re-do jela."..
pehpehpeh!memang terbaik...projek kali ni memang comfirm re-do!banyak gila kesalahan dalam projek baru ni..huhu

makin terukkan?huh!sabar.ni la akibatnya kalau tangguh kerja.huhu

apa-apa pun,hati tetap tenang.stay cool.buat pa nak tension-tension kalau dah tahu salah sendiri kan?

so jom improve!semangat lah duhai encik anas dalam buat assignment.!


terima kasih sahabat yang telah banyak membantu ku.sampai ada yang sanggup teman aku malam tadi tapi dia tertidur dalam jam 3 lebih pagi.tak pernah-pernah dia teman.

0 comments:

Post a Comment