Thursday, June 17, 2010

=(





Ya ALLAH.
apa yang KAU takdirkan utk hamba-MU ini.Ya ALLAH,sungguh berat ujian yang KAU berikan pada ku..aku cuba juga merempuh segala ujian ini walaupun terasa perit di hati..sebelum ini,KAU uji ku dengan memilih UMMI sebagai orang kuat dlm pertubuhan itu.ye,aku tahu KAU mencipta manusia utk beribadah kpdMU.tp Ya ALLAH,KAU pn tahu keadaan UMMI ku..tapi aku redha Ya ALLAH.moga KAU berikan syurga buat UMMI ku.

Ya ALLAH.
tak cukup dengan itu,KAU menguji ku dalam pembelajaran ku..terasa perit di hati ini bila terpaksa merempuh ujian ini.terasa pahit utk menelan pengalaman ini.Ya ALLAH,aku tetapkan redha dengan itu.

Ya ALLAH.
pantas KAU menguji ku.tak sempat aku utk lalui ujian-ujian MU sebelum ini,kini KAU uji ku lagi..KAU menarik nikmat sahabat dari ku.Ya ALLAH,aku tidak boleh hidup keseorangan.Ya ALLAH,kau telah sibukkan UMMI ku dengan jalan dakwahMU.kali ni,KAU tarik nikmat sahabat dari ku.Ya ALLAH,kepada siapa lagi aku utk mengadu,meneman ku utk merempuh jalan hidup ini.aku tidak mampu hidup keseorangan.

Ya ALLAH.
aku rela di tarik nyawa dari aku meneruskan perjalanan hidup ini keseorangan.aku tak mampu laluinya bersendirian.Ya ALLAH,aku mohon yang terbaik utk diriku ini..

aku merayu kpd KAU, Ya ALLAH.

3 comments:

kang_senpai said...

peh.hampir aku menangis baca post nih.keep it up bro

-sha- said...

derr.. jgn sedih lahh. chill..:)

faareast said...

kau ada KAMI... chill..

Post a Comment