Wednesday, December 15, 2010

60km/h.






baru sekarang aku dapat hikmah di sebalik kereta aku rosak dan aku menggunakan kereta abi untuk ke mana-mana. memang lah susah untuk bergerak ke sana ke mari menggunakan kereta abi. tapi apa boleh buat. dah nasib macam ni. apa hikmah di sebalik ni? hikmahnya. aku drive kereta perlahan gila! 60km/h. seriously bosan+mengantuk kalau drive slow. tapi apakan daya. nak jimat minyak punya pasal. paling aku tak boleh tahan, aku drive ke pontian, 1jam 6minit! tu jalan tak sesak. kereta takda. senang cerita, depan kereta aku takda kenderaan. belakang kereta aku banyak kenderaan. dah aku kat depan,slow plak tu. tu yang banyak kederaan kat belakang. em. kilometer antara rumah aku ke kampung lebih kurang 30km kalau tak salah.huh.
zZzZzZzZzZzZzZz.

0 comments:

Post a Comment